Tjockkorv och pommes ▲

Kanske inte den mest 'graciösa' maträtt men det är alltid gott med något enkelt! Valde att steka på  några korvar och fritera pommes + några klyft potatisar till mig och pappa som kvällsmat. Mamma var och jobbade och detta inlägg skriver jag nu, ganska sent jo jag vet. Men jag har gjort lite andra grejer istället. Jag har packat dansväskan då det är show i morgon, jag har även försökt stretcha mina ben så jag inte har värk i morgon! 
 
Jag kommer ha med mig min kamera så ni kommer få se lite 'backstage' bilder, innan sminkning och allt sådant och självklart kommer ni få se bilder från själva showen. Får se vad det blir för bilder då det är min pappa som ska fotografera!
 

 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen