Dagens Outfit ▲

Dagens outfit blev denna enkla utsyrsel. Ska säga nu att jag inte blev i närheten av nöjd med bilderna. Släpade ut stativet på gatan framför huset och knäppte av med fjärrutlösaren 10 snabba kort och blev endast "ok" nöjd med dessa. Blev så sur på alla bilder hahaha..
 

 
 
 
 
 
Kofta - H&M // Skjorta - Dressman // Jeans - Cheap Monday // Kängor - Dr Martens

Emil skriver:

Hej ! Skulle jag kunna få en länk på skortan? för att jag kan tyvärr inte hitta den på dressman.

Svar: Hej! självklart! jag har denna modell:http://dressmann.com/sv/Produkter/Produkter/Formal-shirts/trend-slim-sateen-solid_7138107/trend-slim-sateen-solid_7138107_900/

bara att min modell har en ficka vid bröstet annars är dom likadana!
Samuel Stafne

Lina Härdin skriver:

vad använder du för objektiv till dehär bilderna? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen