Kyoto sushi bar ▲

Tänkte bara tipsa alla i närheten om Kyoto sushi bar! Ni som inte varit in där gå in där! Ni behöver inte äta sushi utan det finns en massa annat gott! Tog en stor tallrik idag för 100kr och Jenny tog en likadan. Älskar verkligen sushi haha får en känsla att varje gång jag äter det så känner jag mig "nyttigt" haha! 
 
Älskar dem små rullarna med sjögräs och gurka, crabfish och lax i mitten och är dö kär i wasabi! Älskar som sagt stark mat. Jag och Jenny ska ha en kväll när vi gör egen sushi! 
 

 
 
 
 
 
 

My Carlsson skriver:

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd! In och kolla ifall det var du som vann. Jätteroligt att du ville vara med och var gärna med nästa gång också. Kram!

EMMAWHO skriver:

Åååhh vad gott!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen