Moroccan argan oil▲

Var i stort behov av ett nytt shampo och balsam och brukar alltid köra med produkter från Bad Head, Syoss m.m. Men var upp till Rusta och såg att de hade någon "fejk" version av de riktigt moroccan argan oil produkterna och köpte med mig shampo och balsam. Prövade även det idag och för att inte vara "the real deal" så var det väldigt bra, bättre en vad jag förväntat mig faktiskt. Det var lätt att arbeta med och håret blev inte så där äckligt strävt eller klumpade ihop sig. Resultatet efter var underbart jag lovar att man kan studsa en femkrona i mitt hår och den studsar tillbaka. Gav mig bra volym och det är silkeslent så för engångs skull så har jag gått runt med neutralt hår hemma, vilket aldrig händer. Så praise the lord för detta shampo och balsam.
 

 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen