Canon 7D▲

Jag önskar detta kunnde vara inlägget där jag skriver att jag äntligen köpt mig en ny systemkamera men tyvärr inte. Jag har dock lånat en klasskamrats Canon 7D över helgen. Jag ska då pröva den och ge synpunkter positivt/negativt. Jag själv funderar över om jag ska köpa en 7D och därför fick jag låna den så jag verkligen är säker! De ända negativa med den är att den är ganska tung.. 
 
Ska ut med den alldeles strax och träffa Sabina & Jenny och fotografera lite!
 

 
 
 
 
 
 
 
Hann ta mig en liten selfie innan jag ska vandra iväg.
 
 

Niles skriver:

Väntar med spänning på utlåtandet av din lånade kamera - har själv en Canon 600D (eftersom jag e hobbyfotograf)... Hoppas du får en fotorik och underbar helg!

Svar: Tack så mycket ska njuta så länge det varar! :D
Samuel Stafne

Elina skriver:

Fin du är Samuel, tack så jättemycket också!

Svar: åh tack så jätte mycket :D
Samuel Stafne

Susanna Maria J skriver:

Coolt! :D

Svar: tack :D
Samuel Stafne


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen