Santa have i been good this year▲

Finns många saker jag önskar mig i julklapp några av sakerna finns på kollaget nedanför. Men jag måste vara realistisk då jag byter många presenter med mina kompisar och tror inte precis Jenny vill köpa en dator åt mig..
Men iMac datorn är något som legat högst på min önkse lista hela sommaren. Tänkte köpa den själv efter jag sommarjobbade i somras men tänke julen kommer ju snart.. Den kompakta systemkameran Canon G16 skulle jag också gärna vilja ha! Finns många stunder då jag vill ta med kameran när jag ska träffa vänner men min feta systemkamera är alldeles för jobbig att släpa med så blir lite halvt kassa mobilbilder isället.. Annars på listan finns lite kläder, accessoarer m.m. 
 

 
 
1.  iMac 27 // 2. Kamera blixt // 3. Ralph Lauren skjorta (vit) // 4. Ralph Lauren skjorta (blå) // 5. Canon G16 //
6. DW klocka // 7. Ralph Lauren parfym // 8. Lexington morgonrock 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen