Candle lights and dreams of forever ▲

Hade som sagt FN-dag i skolan och de var inget speciellt. Tyckte de var ganska tråkigt faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Så jag slutade efter lunch sen så gick jag och några kompisar ner på stan och handlade lite. De ända jag köpte var ett nytt doft ljus från Åhléns som kostade 69kr och doftar vanilj. Sen så köpte jag också lösgodis på hemmakväll, vet inte om dom hade något erbjudande för allt godis var verkligen superbilligt? Plockade typ en påse som vägde säkert 1kg och de blev 39kr? 
 

 
 
 
 
 

sabina skriver:

Hemmakväll firar 5 år! SÅ allt lösgodis kostar 5 kr hg!!! :D

Svar: ÅHHH De var därför allt var så billigt :D :D :D
Samuel Stafne

Elin skriver:

åh va mysigt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen