iPhone 5s ▲

Haha kom inte på någon passande rubrik. Men har spenderat resten av min kväll och skrivit på en retorik uppgift. Man ska typ välja ut en artikel och skriva varför man valt den helt enkelt. Sen så har jag även raderat en massa appar, bilder m.m. För jag tog steget och uppdaterade min telefon till IOS8. Så nu slapp jag ha en självutlösareapp och de finns nu inne i kameran istället haha ända jag är nöjd med hittills!
 

 
Tur att jag har sovmorgon och börjar 13:00 och bussen går 12:00!
 
 

angelica bengtsson skriver:

Sv: låter som du är säker på vad du vill, det är ju grymt skönt, och vad kul att flytta tsm med en kompis! Plugga utomlands/bo utomlands vill jag göra någon gång i livet, men inte direkt efter studenten, vad jag vill är så oklart så jag får fundera vidare :)

Linnea skriver:

Himla fin blogg, du tar riktigt fina bilder!

Svar: tack så jätte mycket :D
Samuel Stafne

Ewelina skriver:

http://www.nattstad.se/ewwelina

Modell, 19 år

Venice skriver:

Minns när jag själv skrev ett sånt arbete. Var rätt kul vad jag minns :)

Svar: Haha ja retorik lektionerna i skolan är super roliga och intressanta :D
Samuel Stafne


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen