Soft ▲

Ska nu ligga i min nybäddade säng och bara njuta. Älskar verkligen när det blir nybäddat i sängen och kan väl känna mig extra stolt att jag klarade av att bädda min egna säng för första gången i mitt 17 åriga liv. Vad skulle jag göra utan mamma. Nej men mitt bed-set eller vad jag ska kalla det kommer i från Ikea och kostade ynka 99kr. Känner att jag har så barnsliga lakan och skit så jag ska införskaffa mig en massa nya och fina eftersom dom var så himla billiga. Vill göra mitt rum mer "vuxet" så ska köpa lite fler kuddar, filtar så man kan ha kompisar och sitta i sängen. 
 
Har väl planerat att bjuda hem några när jag köpt min iMac som jag ska ställa på skrivbordet så de blir som en liten mini bio haha!
 

 
 
 
 

Jenny skriver:

Hihi en bio kväll hos Stafne ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen