Every leaf is a flower▲

Haft tur i oturen hela helgen kan man säga. I fredags åkte jag och Tobias till max i Borlänge för suget efter en lyxshake var stor. Igår var vi till Kupolen och fick med mig 3 plagg jag senare ska visa upp. Men när vi stängde av bilen så forsade det in vatten.. trodde jag skulle bli inlåst i bilen och drunkna! Haha sen tappade Tobias bort sitt körkort men vi hittade de igen. Senare på kvällen var vi till en klasskamrat på inflyttningsfest och då tappade människan bort sitt bankkort. Livet på en pinne. 
 
För övrigt så har jag träffat Ida och Tobias idag och vi har åkt bil och jag har även fotograferat idas hund Chippen så ska redigera dem bästa bilderna på Chippen sen skicka iväg bilderna!
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Joré skriver:

Så himla mysig blogg och helt fantastiska bilder!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen