New in ▲

Äntligen har jag fått hem mitt nya kamera batteri! Har redan ett LP-E8 men vill gärna ha ett extra i batterigreppet. Får jämt damp när jag får lite inspiration och ska dra ut och fota så märker jag att batteriet blinkar rött.. Så därför har jag införskaffat mig ett extra batteri! Passar perfekt till Budapest! Bara 39 dagar kvar! 
 
Så ett tips till er där ute! Även fast ni inte har ett batterigrepp på kameran 24/7 som jag! Så införskaffa er ett extra batteri. Perfekt nu när det börjar bli kallt ute för då tar batteriet slut extra fort! Ni behöver inte köpa 'äkta' varan för det gjorde inte jag den här gången. Funkar lika bra med den billigare versionen och den är mycket vänligare mot din plånbok.
 

 
             Klicka på bilden för att komma till Kaffebrus hemsida där jag beställde batteriet i från, mycket billiga och bra saker! 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen