DIY | Interior - Sortera mera ▲

DIY - "Do It Yourself" var ett annorlunda inlägg jag aldrig skrivit om förut. Men jag har en massa produkter och saker som bara ligger ner i antingen lådor, står huller om buller. Har till och med saker jag inte ens tagit upp ur påsarna.. Så spontan köpte denna lilla "låda" från Åhléns för några dagar sedan och den kostade mig 79 Svenska riksdaler. Billigt och bra och det blir liksom mycket trevligare om man ställer undan allting och organiserar sina saker, om ni förstår vad jag menar? Så ett tips: Köp akryl (genomskinliga) färgade små lådor och sortera alla dina "beauty products".
 

 
Jag förvarar t.ex. sakerna jag tvättar ansiktet med i en av dessa små lådor! Ska införskaffa mig en till alla jävla hårvårdsprodukter som jag använder och lär väl köpa den största lådan dem har haha...
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen