Före & Efter ▲

 
 
Så här gör jag:
Grundredigerat i Camera raw ( kontrast, exponering, vinjettering m.m)
Lagt på ett "new adjustment layer" och valt gradient map i Svart och Vitt sedan tonat ner.
Lagt på ett "new adjusment layer" och valt selective colour och fokuserat på "black" och ändrat.
Justerat och fixat i Levels.
Lagt på en solid colour mörk blå och tonat. 
Retuscherat, ljusat upp och lagt på smart sharpen på ögonen.
Dragit en "S" kurva i Curves.

Elsa Ohrås skriver:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

Frida skriver:

Oj tyckte bilden var superfin redan innan redigeringen! Fotar du med Canon EOS 600d? Isåfall vilket objektiv? För jag har oxå den kameran men mina bilder blir inte alls så bra haha :/

Lilly skriver:

Skitsnyggt!!

Svar: Tack :DDD
Samuel Stafne


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen