1/11-14▲

Första November idag och den har spenderats i en bil och springades i olika varuhus. Först åkte jag med pappa till Ikea i Borlänge för att fixa lite saker men de fanns saker där som var slut så vi tog vårt pick och pack och akut åkte ända till Ikea i Valbo utanför Gävle hahahah.. Skulle även byta min jacka på stadium då jag köpt en peak performance jacka för 2199kr men den fanns då inte i min storlek någonstans så fett sur blev jag över att lägga ner så mycket pengar på en jacka sen så finns inte XS/S någonstans? Fick i allafall tillbaka pengarna och ska väl försöka leta på någon annan jacka...
 
Men mitt rum börjar bli överfyllt av shopping påsar på golvet nu så jag ska filma en "haul" video i morgon med lite smått och gott!
 

Bild från i sommras.
 
 

Caroline skriver:

Wow, du är sjukt duktig på att fotografera!!

Caroline skriver:

Wow, du är sjukt duktig på att fotografera!!

Svar: tack så jätte mycket :)
Samuel Stafne

Kajsa skriver:

fin bild !

Svar: tack så mycket :)
Samuel Stafne

olivias | mode, foto & vardag skriver:

åh vad fin bild!!

Svar: tack så mycket :)
Samuel Stafne


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen