H&M ▲

Vet att jag aldrig skriver dessa inlägg men måste bara tipsa om denna rutiga flanellskjorta från H&M. Den kostar ynka 99kr och för de priset trodde jag att när jag klickade hem den att jag skulle få den mest osköna skjortan någonsin, tvärtom. Den är väldigt mjuk och otroligt bekväm. Jag beställde hem den i röd färg och har tänkt att ha den eventuellt på julafton kanske? Men kommer säkert hinna använda den i skolan med svarta jeans och Dr Martens.
 
 
Klicka på bilden för att komma till H&M
 

 
 

Marion skriver:

Snygga! Tänkte på en fråga, du har ju en MacBook å tänkte kika med dig om den är värd pengarna? Tänkte köpa en men ville vara säker först och du verkar ha koll haha :)

Svar: Hej! Jag har en Macbook Pro och den köpte jag vid årsbytet till 2010! Jag har haft min i 4'a år och den är fortfarande lika snabb och tyst som när jag plockade den ur lådan för första gången! Den är lätt att hantera och passar perfekt för dig som bloggar, håller på med bilder m.m!
Kan säga att om du är typ student och pluggar och bara allmänt vill ha en bra surf dator så ska du köpa Macbook Air den är tunnare och går lättare att transportera med sig och har ingen cd-input. Macbook pro har cd-input så du kan spela "spel", titta på film m.m. Den är även mer kraftfull och klarar t.ex. photoshop bättre än Air! Jag har som sagt haft min sedan 2010 och den håller än idag! Så de är absolut värt sina pengar, kanske lite saftigt pris men kan rekommendera dig att köpa Macbook pro 13,3 tums för den är perfekt storlek! (p.s köp den på mellandagsrean då brukar dem gå ner mot 8-9 tusen) :D
Samuel Stafne


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen