Den färglada trädgården▲

Söndagen har spenderats hemma men jag har fått en himla mycket gjort! Har möblerat om på mitt rum och gjort de finare! Ska investera en matta till golvet, kuddar, en filt, en skönare stol till skrivbordet sen funderar jag på om att jag ska ha en ljusslinga någonstans i rummet! Är inte lätt att bo i en fyrkant så har inte mycket möjligheter när de kommer till uttrymme. 
 
Annars så har de bara regnat hela dagen men övningskörde en sväng till Ludvika och köpte schampo och lite annat inne på Rusta sen har jag börjat skriva på en Franska presentation om mig själv haha! 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sofia N. skriver:

Känner igen det där med möbleringen! Har också bott i en fyrkant (i nästan fyra år faktiskt), det är en utmaning!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen