Dream light▲

Ny vecka nya tag. Idag är det måndag men ska bara gå halvdag för vi har brytdag efter lunch. Så jag har bara media på morgonen sen åker jag hem om jag hinner med 10:00 bussen!
 
Får se vad jag hittar på efter skolan kanske fotograferar lite eller bara små fixar på mitt rum. Har funderingar på att möblera om lite! Ska iallafall införskaffa mig en ljus slinga och hänga över min hylla och göra de mer "höstigt".
 

 
 
 
 
 
 

emma skriver:

otroligt fint ljus i bilderna!

Emelie skriver:

Fina foton :)
Verkligen höstbilder!

ɑ n n i k ɑ skriver:

Så fina bilder :)

angelica bengtsson skriver:

vilka härliga höstbilder :)

Sofia skriver:

Vilka fina bilder :)

Kajsa skriver:

så himla fina bilder !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen