Only H&M ▲

Idag blev det en höst outfit med nästintill bara plagg från H&M nu när jag tänker på det. Jeansen köpte jag på H&M i Budapest, den gröna tröjan är från H&M och biker jackan har jag beställt från H&M's sida. Allt förutom mössan som är från upfront och kängorna som är från Dr Martens. 
 

 
 
 
 
 

angelica bengtsson skriver:

Snyggt!!

sv: Ja, jag är också sugen på att plugga utomlands faktiskt! Men, eftersom jag går i tvåan så har jag ju lite tid att fundera! Vad vill du plugga vidare som? :)

Tuva - mode & college skriver:

haha tjena Samuel!
Var inne pa blogg.se's hemsida och sa hittade man ju en fran gamla goa Dalarna. Sa kul!

stella skriver:

Snygg outfit och fina bilder c:

Svar: tack så mycket :D
Samuel Stafne

Robex Lundgren skriver:

finna bilder

Svar: tack så mycket :)
Samuel Stafne

Hanna skriver:

Hej, råkade klicka in på din blogg av en slump, men kan inte säga att jag ångrar mig.
Så sjukt fin och bra blogg med helt underbara bilder!!
Lite roligt att läsa en blogg där du då inte bor i en storstad som de flesta andra bloggare gör.
Keep up the good job, för du är fantastiskt duktig!


Svar: Me gud tack så mycket för din super fina kommentar :D Blir verkligen jätte glad!
Samuel Stafne

Wilhelm skriver:

Herregud älskar din blogg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen