Pack my bags, now let's hit the road ▲

Har packat klart mina väskor nu äntligen. Har sprungit i säkert 45 minuter i min fyrkant till sovrum och funderat över vad för kläder man ska ha med sig ner till Varberg. Kommer som sagt spendera 5 dagar i Varberg hos min syster men jag kan helt ärligt talat nu erkänna att jag är mest taggad för Gekås/Ullared hahahahahhahhah!
 
Kommer gå halva dagen i skolan i morgon, sen så hämtar mina föräldrar upp mig i Ludvika och sen ska jag övningsköra ända ner till Varberg så vi får väl se hur de går haha.. Kommer att kunna blogga och uppdatera där nere dock endast om min syster är snäll nog och låter mig använda deras wifi...
 

 
 
 

Hanna skriver:

HEJ! Shit va fin väska du har (den till höger) jag bara tänkte fråga var du har köpt väskan och vad den kostade? Men kan passa på att slänga in en kommentar om hur otroligt fin din blogg är!
Kram :)

Svar: Hej åh vad glad jag blir :) Väskan är från Louis Vuitton och modellen är Keepall Bandoulière antingen 55/60cm :) Jag fick den av mina föräldrar som en födelsedagspresent faktiskt så jag vet inte vad den kan kosta :((
Samuel Stafne


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen