Prada, no thanks this is beyond Chanel▲

Imorgon är de FN dag i skolan och vet inte rikigt vad vi ska göra. Vet att de ska vara en massa workshops och någon tråkig föreläsning i aulan i 1h och 30 minuter... Men får väl se vad dagen har att bjuda på! Har förövrigt dans i morgon som jag ser fram emot. Vi ska äntligen börja med vår "riktiga" dans som vi ska ha uppvisning med på SV. Har väl mycket blandade känslor över att dansa på SV eftersom jag precis börjat dansat där och inte riktigt känner att jag håller måttet med alla som dansar i gruppen nu. Känns lite som att jag kommer där "fresh meat" och inte riktigt vet vad jag håller på med? Har ni någonsin också känt så någon gång eller är de bara jag...
 

 
Bjuder på en mycket fin bild på min exotiska ökenblomma Edna.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen