Autumn weather ▲

Myste ner mig i min säng resten av dagen. Blev bara två media lektioner och ingen idrott så spenderade resten av dagen som sagt i sängen. Har tänt ljus och försökt och pluggat inför engelska provet på onsdag. Imorgon är det tisdag och de ända jag kan tänka på är skolfoto som står på schemat. 
 
Har förövrigt äntligen uppdaterat klart min dator så jag kan blogga igen! Igår tog det 6h bara att rensa rent den samt ladda ner massa uppdateringar och idag har jag spendarat åtminstone 3h till åt att jag var tvungen att uppdatera från 10.7.5 till 10.9.0 eller något på min Mac så nu är det helt uppdaterad och rensad på alla bilder/videos m.m så den är som en helt ny dator! 
 
(sparade iallafall allt på en extern hårddisk den här gången!)
 


 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar









Matbloggstoppen